När nätterna blir långa, å kölden sätter in...

just nu sitter jag å lyssnar på julmusik å ja riktit känner hur ja börjar få julstämning i hela kroppen:) hihi, kan inte fatta vad tiden har gått fort! om en månad å fyra dagar är det julafton!!! om en vecka å tre dar e de första advent! de kanske e dags att börja tänka på julklappar? nä, får nog vänta lite till...om ja känner mej själv rätt så komemr jag väl att köpa min första julklapp typ den 18 december eller nåt...nej vänta förretsen..jag har ju redan köpt en julklapp..eller till och med tre! hehe! si där va man kan glömma när man är tidigt ute! på tal om tidigt ute så är min mormor redan klar med klapparna! å de har nog vart i typ två månader! hehe! där har vi en tant som planerar!

hela den här grejjen att jag börja fatta att de snart är jul börja egentliogen igår då ja upptäckte att vi hade fått pepparkaksdeg till affärn! å jag blev bara grymt sugen på att baka pepparkaor dricka julmust å lyssna på julmusik! så de är förhoppningsvis vad en del av min helg kommer gå åt till=) å ja jag änvänder färdig deg, men lite bekväm kan man väl ändå få lov att vara?



Hejsan, hoppsan, falle-ralle-ra
När julen kommer ska varenda unge vara glad



Kommentarer
Postat av: Camilla

vi får ha glögg och pepparkaksmys nån dag tycker jag :) och lyssna på julsånger såklart..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback