mobillös

nåt hemskt har hänt...ja har alltid vart lite styv i korken av mej å hävdat att ja överlever utan min mobil å tar inte me mej den vart ja än går, att jag klarar mej utan att ha den inom fem meters radie...detta kanske stämmer till viss del, men igår upptäckte kväll upptäckte jag att min mobil var spårlöst borta! har rotat igenom på väskan jackfickorna å vänt uppochner på bilen men så här 13 timmar senare vet jag fortfarande inte vart den e! och jag måste erkänna att det känns lite jobbit...rätt så väldigt jobbit...å att jag känner mej lite lagom handikappad...fast vid en närmare reflektion så beror nog mest min jobbighetskännsla på att jag kanske måste lägga ut pengar på en ny mobil..och att allt som finns på min nuvarande mobil då kommer att försvinna, bilder, filmer nummer sms ALLT!! å de känns verkligen inte okej!!! :'( sänder mitt sista hoppp till att den ligger i fickan på min jobbväst! annars vet ja inte vad ja ska göra....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback