little black book...

igår när jag skulle sova hade jag lite svårt att somna..tog då fram min svarta bok...en bok som jag skrev lite i när ja va typ 15, 16..va helt stört kul att se vad man tänkt eå tyckte då, skratta nästa så ja grät! tänk va mycke man har mognat och förändrats på fyra år! ibland kan ja tycka att jag fortfarande är samma person som när jag var 16, men när ja läste va jag skrivit insåg ja hur mycket jag förändrats å hur otroligt barnslig man va! haha! ja och marie hade skrivit nåra utläggningar om våra dåvarande kärlekar å nu när man läser det i efterhand så är det kanske inte så kostigt att de gick som de gick :S hittade också en väldigt fin dikt som jag själv hade skrivit, visste inte att jag hade en sån poetisk sida, men om ja får säjja de jsälv va den rätt bra! efter att jag läst klart boken, skrev jag nårgra rader till om mitt liv som de ser ut nu...undra om jag kommer skratta lika mycket å de rader om fyra år som jag gjorde igår åt de som jag skrev för fyra år sen!

har börjat kolla på 90210, riktit bra serie faktiskt! fast kan bli lite irriterad på den oehört lyckliga familjen från landet där vi berättar allt för alla familjemedlemmar å e så öppna å ärliga mot varandra...vissa saker vill man bara inte veta...å vissa saker vill man inte att andra ska veta...

e ju inte så långt kvar till julafton heller...har försökt att tänka ut julklappar, men de e så svårt! ja älskar vekligen julen å tycker de mesta är hälit med den! men när det kommer till just julklappar tycker jag bara att det är jobbigt..vad är egentligen den perfekta julklappen? hur hittar man den? och var? hmm...marie ska iaf få en mixer! de måste va den bästa present hon någonsin kan få!! haha!

nu ska ja iväg till sandra å så ska ja träffa linn, som snart åker iväg:(

puss å hej

Kommentarer
Postat av: Retsam storasyrra

vad vill du inte att din kära familj ska veta om dej då, moahahaha! ;)

2008-11-28 @ 18:03:32
Postat av: sissi

trodde vi gick igenom de sist helg1;P

2008-11-30 @ 13:43:34
Postat av: Retsam storasyrra

Du får ju va lite smidigare då! :)

2008-11-30 @ 18:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback