whatever you like...

tjoho!! idag tog jag fram mina byxor som ja köpte för snart ett år sen, och aldrig använt! faktum är att enda gången ja faktiskt kunnat få på mej dom va när ja va i affären och prova dem....sen när ja va uppe i sälen å skulle använde dem på rikit förförsta gången visade sej ett hela linningen var trasig!! hur ja nu inte kunde märkt de tidigare... men eftersom ja va där uppe va de lite svårt att lämna tillbaka dem (hade dessutom köpt dom i göteborg) så ja skicka dem istället till min eliminenta framor och som den sömmerska hon är fick ja efter några veckor tillbaka dem lika hela å snygga som bara ett par splitternya byxor kan va....enda problemet va bara att hon hade fått sy ihop linninegne lite å resultatet av de blev att byxorna blev mindre...addera att jag under dessa veckor gått upp något (rätt mycket) i vikt å byxorna kom nästan inte längre än till låren...:S när jag sedan kom hem igen och gav mej den på att ja skulle gå ner i vikt igen hade ja dessa byxor lite som "mått"...när ja får på mej dom då har ja gått ner de kilon ja gått upp...men efter många tappra försöka (har faktiskt fått på mej dem enda upp, men då har det inte gått att knäppa gylfen) så har de bara inte gått, utan de sluta med att byxorna hamna längst ner i graderoben... men så idag, idag tänkte ja, ah ja ger dom ett försök, å de sa bara swisch så satt dom på knäppta å allt! å dom klämmer inte ens!! inte än iaf!!

små saker som gör en glad=)

chip å hej

Kommentarer
Postat av: Din alskling

Vilket fint blogginlagg du hade skrivit om mig. Det kommer snart nya bilder som du kan skada.



Pusss puss min alskling langtar till vi kan mysa i sangen....

2008-12-27 @ 08:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback