Gott Nytt År

så kom då återigen den ångestfyllda nyårsfton...va ska man göra? med vem ska man va? vad ska alla andra göra? ett år har gått å ett nytt ska komma....löften ska lovas för att sedan brytas, krönikor ska hållas, blicken styrs mot de vad som hänt det gångna året å vad som kommer hända det kommande...

så hur ska ja samanfatta mitt år då? å vad ska komma nästa?

kan ju börja med att säjja att min sista da på jobbet för i år kunde vart bättre...åkte på 6-18 turen...heelt underbart! å masssa massa massa folk! har nog aldrig sett så mycke folk på kvatum på en å samma gång! men även om de blitt mycket av jobb varan de gångna året är det ju inte allt ja gjort! de fyra första månaderna tillbringade ja ju på mitt älskade tandis! å vilken underbar tid de va..å när ja tittar tillbaka på de kan ja inte annat än le..! va verkligen livet så underbart som man minns eller har man bara förträngt de som va jobbit? näe ja tror faktikst inte de! livet där uppe var underbart! men måste samtidigt flika in att ja inte ångrar mitt beslut att stanna hemma...framför allt inte nu när ja har min resa att se fram emot!=) idag är det bara 32 dagar kvar!!!

finns en massa massa mer som hänt året som gått, men kom precis på att man inte ska blicka tillbaka på de som vart! utan istället ska blicka mot de som komma skall! å va som komma skall vet man inte!

å där med va dagensinlägg slut!

(oki ja erkänner, ja e lat å orkar inte skriva mer, men erkänn att de va en bra början...;)

chip å hej

Kommentarer
Postat av: surfande syster på divan

de va en jättebra inledning,jag väntade spänt på fortsättningen. Också bara faller det pladask! Men årets fyra första månader,hmm, va de inte jobb då också... Eller lura du bara oss, va de en ren festresa, måntro?! ;)

2008-12-30 @ 23:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback