kom jag på posten?

näe, efter en dags bloggande är jag redan trött på det...hade skrivit världens finaste text å så skulle ja lägga in en fin bild, men va händer? allt försvinner! ja blir så trött!!!

ska försöka komma ihåg vad jag skrev, men jag tvivlar på att de blir lika bra!

de hela handlade i alla fall om huruvida jag var äkta eller inte...vi har nämligen haft en psykologiuppgift som handlar om vår personlighet vem vi är osv, det var då det slog mej att jag inte är speciellt lik mina föräldrar, speciellt inte pappa. jag pratade då med mina föräldrar om detta och mamma försäkrade mig om att jag i alla fall var hennes dotter (om jag inte blitt förväxlad på bb) och vid närmare eftertanke är jag nog ganska lik min mamma. men pappa då? nä inga likheter så ja kom på att jag måste vara en brevbärarunge! (usch va hemskt om ja e de på riktigt) men idag har det slått mej vad jag ärvt av min käre far, höstdeprissionen! det är något som både jag och min pappa drabbas av på hösten och idag tog den mej med storm! vaknade med världens huvudvärk och den gick inte över...har dessutom varit trött hela långa dagen och tillråga på allt har jag ett stort filosofiprov och ett naturkunskapsprvo som bara ligger å vaänta på mej...nä tvivale säjjer ja bara1 men även om de e jobbigt med höstdeprission känns det ändå skönt, jag har ärvt något efter min pappa så ja är nog äkta ändå!

förövrigt har jag gjort min försa skådespelardebut (kan man göra två?) inför publik jag inte känner idag(nä de va lögn ja tror ja gjorde nåt i 4an me men minns inte riktigt) de va askungen som stog på programmet och jag spelade en av de två elaka stysystrarna..hehe..och även om det vart rätt kul så känndes det väääldigt skönt att detta äntligen var över!

dagens citat:

jag playade cdspelaren

ja, dagens blogg va kankse inte mycket att ropa hej för men som sagt försvann orginalet:(


//Cecilia Johansson, live from Dalsland


kom jag på posten?





Kommentarer
Postat av: storasyrran

jaha! vad va de för en fånig bild?! va är poängen...?

2006-10-25 @ 19:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback